Elke klant bij ISS is uniek. Door de organisatiecultuur, het type medewerkers, de werkzaamheden, de branche en door het dienstverleningspakket dat wij bieden.
Dat vereist van de operationele medewerkers en operationeel management dat zij zich volledig kunnen richten op de klant en op passende dienstverlening. Vandaag en morgen.
Vanuit staf en support in het hoofdkantoor in De Meern zorgen we voor die focus door de generieke werkzaamheden en klant overstijgende projecten te doen of heel specifieke expertises over te nemen van operationeel management.
Dat lukt alleen door goede samenwerking. Binnen het facilitair bedrijf van ISS bij de klant en tussen het facilitair bedrijf en de supportfuncties bij het hoofdkantoor. Alles is er op gericht om het facilitair bedrijf bij elke klant te ondersteunen en beter te laten werken voor de klant.
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.