A PLACE TO BE YOU

ISS: A place to be Krishna

Maak kennis met Krishna, oud-trainee en nu Facilitair Manager bij ISS. Krishna is begonnen met mavo, vervolgde met havo en VWO, en studeerde daarna aan de universiteit. Na zijn master in Corporate Finance is hij als Global Management Trainee begonnen bij ISS en daarna doorgegroeid tot Facilitair Manager.

Waarom heb je gekozen voor ISS?

In eerste instantie dacht ik dat het traineeship te maken had met het International Space Station. Daarom klikte ik op de vacature. Maar nee, het ging om het Global Management Traineeship bij ISS, waar de mens centraal staat - precies waar ik naar op zoek was. Het vooruitzicht van drie maanden werken in het buitenland was ook aantrekkelijk. Dus besloot ik te solliciteren.

Als je jezelf vergelijkt met wie je was toen je bij ISS begon, wat is er dan veranderd?

Toen ik begon, was ik, zoals een collega het omschreef, 'mister populair'. Ik was erg open, maar nu ben ik wat bedachtzamer geworden, maar wel op een positieve manier. Ik heb ook meer inzicht gekregen in hoe ik met verschillende situaties omga en wat mijn doelen zijn.

Hoe heeft ISS je geholpen met het doorgroeien naar de positie waar je nu zit?

In het begin wist ik niet precies welke richting ik op wilde. Mijn mentor heeft me geholpen door gesprekken te voeren over mijn toekomstplannen, waardoor ik een duidelijker beeld heb gekregen van mijn ambities na het traineeship.
Verder heeft ISS mijn ontwikkelingsbehoeften serieus genomen. Toen ik tijdens mijn tweede opdracht merkte dat ik behoefte had aan meer uitdaging, hebben mijn leidinggevenden en ik de planning van het traineeship aangepast om aan die behoefte te voldoen.

Wat vind je het leukste aan je werk?

Mijn werk is heel divers en elke dag is anders. Ik geniet ervan om met verschillende belangen om te gaan en te zorgen dat zowel de klant als ISS tevreden zijn. Het geeft me veel autonomie en uitdaging.

Op welke manier heb je de klanttevredenheid verhoogd?

Doordat ik nog maar kort in deze functie zit, heb ik geen resultaten in cijfers of percentages. Ik werk op het moment wel aan duurzaamheidsinitiatieven die de klanttevredenheid kunnen verbeteren. We ondersteunen de klant bij het behalen van hun duurzaamheidsdoelen door onze facilitaire dienstverlening te verduurzamen. Om de behoefte van de klant te achterhalen ben ik nu veel in gesprek met hen. 

Waar bestaat jouw werk als facilitair manager uit?

Het grootste deel van mijn tijd besteed ik aan het ondersteunen van mijn team, ervoor zorgend dat alle randvoorwaarden op orde zijn en dat mijn verwachtingen helder zijn gecommuniceerd. Daarnaast focus ik op het onderhouden van klantrelaties en het begrijpen van hun behoeften binnen het kader van onze facilitaire diensten, zoals schoonmaak, receptie en klein technisch onderhoud. Als leidinggevende zijn er ook administratieve taken zoals inkooporders, urenregistratie en facturatie.

Hoe ga je om met uitdagingen en obstakels in je werk?

Elke uitdaging en obstakel is anders en vraagt iets anders van mij. Ik vind rust in het vinden van de juiste oplossingen door het te zien als iets waarvan ik kan leren. Soms pakt een oplossing niet goed uit alleen fouten maken hoort erbij en ik mag van mijn manager ook fouten maken om te leren.

Kun je een voorbeeld geven van een project waarbij je vooruitgang hebt behaald voor de opdrachtgever?

Op dit moment ben ik nog maar kort facilitair manager dus kan ik nog geen concrete voorbeelden geven. Mijn focus ligt momenteel op het verbeteren van duurzaamheid en het optimaliseren van processen.

Vind jouw
droombaan
in je inbox

Stel een job alert in en ontvang als eerste updates over nieuwe relevante vacatures!