Opleidingen en trainingen

ISS wil de beste serviceorganisatie van Nederland worden. ISS gelooft erin dat zij haar klanten kan helpen de eigen doelstellingen te halen, door haar klanten de beste service te leveren. De ISS-medewerkers maken daarbij verschil. ISS vindt het belangrijk dat haar medewerkers zich ontwikkelen. ISS-medewerkers worden met de ‘juiste trainingstoolkit’, voorbereid op de functie en de positie in de organisatie en worden ontwikkeld zodat zij een betere bijdrage kunnen leveren.

ISS investeert in functiegerichte opleidingen. Zo heeft ISS voor Key Accountmanagers het Key Accountmanager programma ontwikkeld. Met dit programma zorgt ISS ervoor dat haar Accountmanagers niet alleen in staat zijn de elementen van de ISS-strategie te verwoorden, maar ook begrijpen waarom ISS doet wat ISS doet waardoor zij in staat zijn door passie ISS-klanten te behouden én te ontwikkelen.

Daarnaast investeert ISS in trainingen in “hoe” wij ons werk het beste kunnen doen. De manier waarop ISS-medewerkers hun werk doen, is namelijk van cruciaal belang. Daarom heeft ISS het programma “Service with a Human Touch” ontwikkeld. Het belangrijkste doel van deze training is de ISS-visie te communiceren aan alle ISS-medewerkers om zodoende een service van wereldklasse te leveren. In de trainingen legt ISS op een interactieve manier een klantgerichte manier van werken uit. Het allerbelangrijkste doel is duidelijk maken, dat door “hoe” wij ons werk doen, het verschil kunnen maken voor ISS.